Tuki

Yksinkertaiset ja älykkäät puhelimet, kellot ja tabletit senioreille!

Naurava nainen. Naurava nainen.

Tuki

Täältä löydät tietoa, kuinka saat apua Doron tuotteiden ja palvelujen kanssa.

Asiakaspalvelu

Palvelumme on auki klo 09:30–17:30, maanantaista perjantaihin arkipyhiä lukuun ottamatta. Suljettu lounaan vuoksi 13-14. Meidät tavoittaa helpoimmin keskiviikkoisin ja torstaisin. Useimmat ihmiset soittavat heti avautuessamme ja heti lounaan jälkeen, joten vältä näitä aikoja.

Puhelun hinta on matkapuhelinmaksu (mpm.). Kun soitat kiinteästä verkosta, puhelun hinta on paikallisverkkomaksu (pvm.). Ulkomailta soitettaessa hinnan määrittelee paikallinen puhelinoperaattori.

image4gwc5.png

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse.

Ennen kuin otat yhteyttä tukeemme tai käyt paikassa, josta ostit tuotteesi, voit yrittää ratkaista ongelman jollakin tai kaikkia näistä kolmesta vaiheesta:

1. Käynnistä puhelin uudelleen sammuttamalla se, odota noin 10 sekuntia ja käynnistä se sitten uudelleen.

2. Tarkista, onko uusia ohjelmistoja ja tee päivitys.

3. Jos sinulla on älypuhelin, josta ei voi irrottaa akkua, katso ohjekirjasta "Käynnistä puhelin uudelleen". Jos sinulla on tavallinen matkapuhelin, poista akku, odota muutama minuutti, kytke se sitten uudelleen ja käynnistä puhelin uudelleen

Puhelin:       09-3157 7346

Sähköposti: support.fi@doro.com

Käyttöohjekuvake.

Käyttöoppaat

Jos sinulla on kysyttävää Doro-tuotteestasi, vastaukset ovat yleensä ohjekirjassa. Hae täyttämällä mallinumero tähän.

Haku

takuukuvake

Takuusi

Kaikilla Doro-tuotteilla on valmistajan takuu. Jos jotain tapahtuu takuuaikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai liikkeeseen, josta ostit tuotteen. Jos olet tilannut tuotteen verkkosivustomme kautta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Klikkaa alla olevaa linkkiä lukeaksesi lisää käyttöehdoistamme.

Katso kaikki käyttöehdot

Koskee kaikkia Doro-matkapuhelimia

Takuuaika ja rajoitukset

Takuu on voimassa siitä päivästä lähtien, jolloin käyttäjä ostaa tuotteen. Tuotteen sisällä olevilla erillisillä osilla saattaa olla eri säädöksiä takuuajan ja takuun kattavuuden osalta.

 

Alkuperäinen takuu

24 kuukautta Doro-tuotteille paitsi lisävarusteille.

12 kuukautta mukana toimitetuille lisätarvikkeille, kuten akuille, latureille, kuulokkeille, johdoille, kuorille ja koteloille.

 
Huolto- ja korjaustakuu

Takuu on voimassa ostopäivästä lukien eikä se muutu, vaikka tuote myydään eteenpäin tai korjataan, jos tuote on lähetetty valtuutettuun Doron huoltokeskukseen. Takuu kattaa korjatut tai vaihdetut osat koko alkuperäisen jäljellä olevan takuuajan tai 60 päivää korjaus- tai vaihtopäivästä sen mukaan, kumpi aika on pidempi.


Vauriot, joita takuu ei korvaa

A) Tavallinen kuluminen (akut ja näytöt)
B) Puhelimen putoamisesta ja/tai ohjeiden vastaisesta käytöstä johtuva vaurioituminen

Alkuperäinen takuu ei kata akun oikosulusta tai muista kuin Doron alkuperäisvarusteiden käytöstä johtuvia vaurioita. Alkuperäinen takuu raukeaa seuraavissa tilanteissa:

  • Laite on avattu, sitä on muokattu tai korjauksia on tehnyt muu kuin valtuutettu huoltokeskus
  • Laitetta on korjattu muilla kuin Doron alkuperäisillä osilla
  • Laite on altistunut kosteudelle, äärimmäisille ympäristö- ja lämpötilaolosuhteille, eroosiolle, hapettumiselle tai kemikaaleille
  • Laitteen sarjanumero on poistettu tai lukukelvoton
  • Laite on ladattu, sen vahingon on aiheuttanut tai laitetta on käsitelty muulla kuin Doron hyväksymällä ohjelmistolla

 

Takuutodiste

Takuuhuollon edellytyksenä on, että tuote lähetetään valtuutettuun Doron huoltokeskukseen hyväksyttävän ostokuitin kanssa

Huoltokorjaamo

Vianmääritys (tee tämä ensin)

Jos Doro ei toimi oikein, toimi seuraavasti: Tarkista kunkin vaiheen jälkeen, poistuiko vika. Jos Doro on jälleen toimintakunnossa, sinun ei tarvitse jatkaa:

 

1. Käynnistä puhelin uudelleen: sammuta puhelin, odota noin 10 sekuntia ja käynnistä puhelin. Tarkista, poistuiko vika. Jos Doro on jälleen toimintakunnossa, sinun ei tarvitse jatkaa.

 

2. Tarkista, onko uusi ohjelmisto saatavilla ja päivitä puhelin. Lue tarvittaessa päivitysohjeet käyttöohjeesta, joka on ylempänä tällä samalla sivulla. Tarkista, poistuiko vika. Jos Doro on jälleen toimintakunnossa, sinun ei tarvitse jatkaa.

 

3. Jos sinulla on älypuhelin, jonka akkua ei voi irrottaa, lue ohjeet käyttöohjeen kohdasta "Puhelimen käynnistäminen uudelleen". Jos sinulla on tavallinen matkapuhelin, jonka akku voidaan irrottaa, irrota akku, odota muutama minuutti, aseta akku paikoilleen ja käynnistä puhelin. Tarkista, poistuiko vika. Jos Doro on jälleen toimintakunnossa, sinun ei tarvitse jatkaa.

 

4. Palauta Doro-puhelimesi tehdasasetuksiin. Tämä palauttaa puhelimesi alkuperäiseen tilaan, poistaa kaikki tiedot ja voi ratkaista vikatilanteen. Muista ottaa varmuuskopio kaikista tiedoista, ennen kuin kuvat, yhteystiedot ja tietyt sovellukset katoavat!  Lue lisää käyttöohjeesta, joka on ylempänä tällä samalla sivulla. Tarkista, poistuiko vika. Jos Doro on jälleen toimintakunnossa, sinun ei tarvitse jatkaa.

 

5. Jos edellä mainitut vaiheet eivät auta, suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua vianmäärityksessä tai tarvittaessa Doro-huollossa. Yhteystiedot löytyvät tämän sivun yläosasta.

Jos haluat mieluummin ottaa yhteyttä jälleenmyyjään, se on tietenkin mahdollista, mutta tukemme tuntee Dorosi yleensä paremmin.

 

Mitä pitää ottaa huomioon ennen kuin lähetät Doron korjattavaksi.

Tietojen varmuuskopiointi - On suositeltavaa tehdä varmuuskopio tiedoistasi ja poistaa ne laitteesta. Korjauskeskus poistaa kaikki laitteeseen tallennetut tiedot, eikä ota vastuuta kadonneista tiedoista.

Poista SIM-kortti ja tarvittaessa SD-kortti laitteesta ennen sen lähettämistä. Jos unohdat tämän, he tuhoavat korttisi GDPR-sääntöjen vuoksi.

Salasanasuojaus tai näytön lukitus - Jotta korjaamo voi tarkistaa laitteesi ongelman, sinun on poistettava salasana tai näytön lukitus ennen laitteen lähettämistä korjattavaksi.

Korjausrekisteröinti - Säilytä tiedot, jotka annoit, kun rekisteröit laitteesi korjattavaksi, ja tarvittaessa todiste postituksesta. Näin voit helpommin seurata laitteesi käsittelyä, ja jos ongelmia ilmenee, voit käyttää tietoja ottaessasi yhteyttä Doroon tai korjauskeskukseen.

Lähetys korjauskeskukseen - Liitä ostotodistus pakettiin ja varmista, että pakkaat laitteesi turvallisesti, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana.

Huoltokorjaamo

Jos olet kokeillut edellä mainittuja vianmääritysvaiheita ja ongelma ei poistu, ota yhteys jälleenmyyjään. Jos ostit laitteen verkkosivustoltamme, voit ottaa yhteyttä tukitiimiimme puhelimitse tai sähköpostitse. He voivat tehdä kanssasi lisätarkistuksia tai neuvoa, miten voit palauttaa laitteen korjattavaksi.

Voit varata huoltopyynnön korjauskeskuksestamme: Elcare-huoltokeskus.
Jälleenmyyjänä voit luoda kumppanitunnuksen samasta linkistä. Voit sitten luoda ja seurata tapauksiasi siellä.

Varmista ennen huoltopyynnön varaamista, että sinulla on tuotteen sarjanumero ja IMEI-numero, jotka saat painamalla vihreää "Soita"-painiketta ja valitsemalla sitten *#06#. Jos Dorossasi on irrotettava takapuoli, IMEI-numeron näet akun alla olevasta tarrasta. Sekä sarjanumero että IMEI-numero löytyvät myös alkuperäisestä pakkauksesta. Sinun kannattaa myös lisätä ostokuitti tiedostona verkkovarauksen yhteydessä tai paperikopiona Doro-tuotteen mukana tulevaan pakettiin.

Tämän jälkeen voit seurata laitteesi käsittelyn etenemistä Elcare.

 

Kierrätys

Kun varmistat, että tuotteet, akut ja pakkaukset hävitetään asianmukaisesti, estät haitalliset ympäristö- ja terveysvaikutukset, joita epäasianmukainen jätteenkäsittely voi aiheuttaa.

Miten ja missä kierrätys tapahtuu

Monet eivät tiedä, mitä vanhalle elektroniikalle pitäisi tehdä käyttöiän jälkeen. Miten se kierrätetään asianmukaisesti? Alla on muutamia vaihtoehtoja:

 

Vaihtoehto 1:
Palauta vanha puhelimesi jälleenmyyjällemme.

Vaihtoehto 2:
Vie tuote lähimpään sähkö- ja elektroniikkalaiteromun keräyspisteeseen.

Vaihtoehto 3:
Voit palauttaa Doro-puhelimesi Doron toimistoon Buckinghamshireen ja merkitä toimitukseen "recycling". Osoite:

Doro AB

attest: återvinna

Jörgen Kocksgatan 1B

21120 Malmö



Akut
Katso käyttöoppaasta ohjeet akun turvalliseen irrottamiseen tuotteesta. Irrota akku ja toimita se asianmukaiseen kierrätyspisteeseen.
Varmista, että akut ja sähkö- ja elektroniikkalaitteet käsitellään asianmukaisesti palauttamalla ne käyttöiän päätyttyä asianmukaiseen sähkö- ja elektroniikkalaitteiden kierrätyspisteeseen.

Puhelimet
Ennen kuin palautat puhelimesi kierrätykseen, suosittelemme seuraavaa:

- Muista varmuuskopioida tai siirtää tiedostot ja tiedot, jotka haluat säilyttää. Poista sitten kaikki henkilökohtaiset tiedot puhelimestasi Master Reset -toiminnolla (lisätietoja on käyttöoppaassa).

- Irrota muistikortti ja SIM-kortti.

- Palauta puhelin yhdessä akun kanssa.

 

Saat lisätietoja tuotteiden, akkujen tai pakkausten palauttamisesta ja kierrätyksestä sekä akkujen ja sähkö- ja elektroniikkalaitteiden asianmukaisesta käsittelystä paikallisilta viranomaisilta, jätehuoltoyrityksiltä tai liikkeestä, josta ostit tuotteen tai akun.